2. apr. 2013

Those girly colors


Som jeg tidligere sagde (her), er jeg for tiden ret vild med røde og pink farver på mine negle. Nu er det jo også ved at blive forår (eller..), og så passer de pink nuancer jo super godt. Jeg har selv 5 af slagsen, de er faktisk meget forskellige alle sammen, og jeg synes selv, at de er super flotte!



Rød lak fra mærket Flormar, som har nr. 80, købt i Barcelona. En klassisk rød neglelak, går man aldrig galt i byen med. Sådan en har de fleste piger vel i skabet?


Nr. 160 "Cherry red" fra Sally Hansen. Denne lak, er en blanding mellem rød og pink, som har en super flot cherry farve, som jeg er meget vild med. For at give den et lidt ekstra pink feel, plejer jeg at ligge et lag pink under et lag af den.


En klassisk pink lak fra Rimmel, nr. 31. En super fin klassisk pink, ikke skrigende pink, men creme-pink, hvis det giver mening?


Klassisk pink fra Essie "Bachelorette bash". Denne lak har næsten den samme farve, som lakken fra Rimmel, men da den fra Rimmel næsten er tom, og Essie-lakken kun kostede 30 i Tyskland, købte jeg en ny.


Skrigende pink neglelak fra mærket Herrmann, nr. 33, købt i Thailand. Super fin lak til sommer, som har den flotteste skrigende pink farve.


Jeg er super glad for min rød/pink samling. Det er nogle super fine lakker, og de er ret forskellige.

I dag er vi ramt af lockout, så jeg har sovet længe (dvs. til kl. 9..), og nu skal jeg til at lave nogle lektier.. øv
God dag til jer!
-Emilie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar