22. apr. 2013

Stilheden fortsætter

Hej alle sammen

Ja, som i nok har bemærket, har bloggen stået stille i 2 uger nu.. Det skyldes at vi har valgt at holde en pause. Det har været en ret stor omvæltning for os, så derfor har vi ikke skrevet før nu.
Petrine har mistet lysten til at blogge på det seneste, så vi har aftalt at holde en pause i et par måneder, så vores konfirmation også er "overstået". Vi ser bagefter på hvad der så skal ske, måske fortsætter vi som altid, men lige nu, ved vi ingenting.

Det er selvfølgelig super ærgerligt, og det kom også lidt som et chok for mig (Emilie). Jeg kan rigtig godt lide at blogge, men jeg ved ikke, om jeg vil fortsætte alene..
Indtil videre må vi bare vente, og se hvad der sker, og så håber vi, at I vil kigge forbi igen om et par måneder (det lyder vildt underligt).
Ha det godt så længe!

-Emilie og Petrine

3 kommentarer:

  1. I blogger virkelig godt! Så det ville være super ærgeligt hvis I begge stoppede helt :(

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak! Det er vi glade for du synes!
      Men ja, nu må vi vente og se om Petrine får lysten tilbage, så bliver vi forhåbentlig ved!
      -Emilie

      Slet
  2. Kig forbi bloggen og deltag i min super fede jule give-away
    Der er 4 stk. FLASH UP på højkant :D

    http://www.fashionbysterup.dk/2013/12/den-fedeste-jule-give-away.html

    SvarSlet