5. apr. 2013

Dots all over

 



Denne top syede jeg i påskeferien. Det var utrolig nemt, men jeg er alligevel ret stolt af mig selv. Jeg fik ingen hjælp, men syede lige en top. Jeg er super gald for, at jeg er god til at sy, og kan finde ud af, hvordan jeg skal gøre. Som i kan se, har jeg brugt resterne af yderstoffet fra min kjole, og jeg synes selv at den blev super fin! Den er dog meget gennemsigtig, så jeg ved ikke, om jeg kan have den på i skole, uden en tanktop indenunder (havde tænkt på en bandeau -til sommer), så skal jeg i hvert fald nok have en cardigan, eller højtaljede bukser på til.

Lidt billeder fra processen:





 




Jeg håber, at I har det godt! Jeg har kun været i skole i 4 timer i den her uge, men så har jeg også arbejdet. I den svømmeklub hvor jeg arbejder, har de nemlig arrangeret noget pasning af børn, så jeg tjener penge, i stedet for at være i skole, ret nice!


God weekend
-Emilie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar