25. mar. 2013

Terranova

 
Som Petrine jo har fortalt, var vi i lørdags, med vores veninde Sara, inde i København, da butikken Terranova åbnede. Vi fik alle 3 købt noget, og fik dermed også en goodiebag, som vi nok, helt ærligt, var lidt skuffede over.. Vi mødte dog også Amalie Wessel, Marie Jedig og Christina Dueholm, hvilket var ret fedt (tjek min instagram ud for billede! emilie_hartvig).
Jeg synes egentlig, at meget af tøjet var ret pænt, og jeg kunne godt finde nogle ting, der faldt i min smag! Jeg endte dog med at købe disse leggins;
 
 
Jeg synes at de er super flotte, og jeg har faktisk ledt efter noget ala det. De kostede 100 kr., men da vi havde en rabatkode, da det var åbningsdag, kom jeg kun af med 67, rimlig fedt! Faktisk kom jeg i alt kun af med 90 kr., for ting med en værdi til ca. 430, så det er jeg ret tilfreds med!
 






Jeg tog allerede mine leggins i brug søndag, da mine forældre, lillebror og jeg, skulle ud og spise brunch. Jeg havde en sort stram nederdel på (som erstatning for en lang top), en løs top og en cardigan på.


Webcam-billede, sorry..
I dag havde jeg dem faktisk også på, da jeg skulle til et møde. Her har jeg bare skiftet nederdel og kort cardigan ud med en lang cardigan. Jeg synes faktisk at det fungerer ret godt! Jeg har længe gerne villet have min lange cardigan i brug, men jeg har ikke fundet et sæt jeg rigtig godt kunne lide. Det har jeg så nu, så jeg er glad!


Det var alt for nu, jeg håber, at I nyder jeres ferie!
-Emilie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar