30. mar. 2013

Fifty shades

Denne bog fortalte Emilie og Cecilie mig om en dag for noget tid siden. Jeg kendte den da ikke. De sagde, at de havde hørt meget godt om den. Så da jeg var nede på biblioteket i lørdag (Wuhu!), ville jeg låne den, og prøve at læse den for at se, om det var noget for mig. Men der var 3-4 måneders ventetid på den, og så langt rækker min tålmodighed ikke. Så jeg købte den i Bog & Idé til 100 kroner (Tror jeg).
Nu er jeg begyndt på den, og jeg kan rigtig godt lide den måde, som forfatteren skriver på! Bogen handler, ligesom Cecilie og Emilie fortalte, meget om sex. I hvert fald så langt som jeg er nået. Og man hører mange detaljer om det (..).  Men som sagt, bogen er meget velskrevet efter min smag!



I tirsdags var jeg i København med min mor. Hvor vi skulle finde ting til min konfirmation i maj. Det gjorde vi også! Nu har jeg fundet min endelige kjole, og den er jeg rigtig glad for! Vi fandt af noget af mit blå mandags tøj, og det er det I kan se et lidt af oven over. Jeg vil jo helst ikke afsløre det hele!
-Petrine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar