17. feb. 2013

Thinner




Denne neglelak-fortynder har jeg fået af min mormor. Vi kender vel alle, at en neglelak er blevet gammel, og tyk-flydende. Det er vildt irriterende. Før har jeg fortyndet neglelak med neglelakfjerner/acetone, men det ødelægger faktisk lakken. Der står på pakken at man bare skal tilføje et par dråber, og så skulle lakken være god igen, men jeg må indrømme at jeg ikke har afprøvet det endnu.

Som i måske kan se, har min mormor kun givet 40 kroner for den, hvis man skulle købe den i dag, er den nok meget dyrere, men det er længe siden hun har købt den. Jeg ved faktisk egentlig ikke om den er for gammel, men nu må vi se. Jeg kan jo gøre status, når jeg får den prøvet.

I morgen er ferien slut, og kl. 8.15 sidder jeg i fysiklokalet, og er nok både træt og i gråt humør. Men, head up, kl. 19.30 er jeg i sylokalet, og skal starte på et nyt projekt :-)
God ferie til jer, der lige har fået det, og ja, til jer andre, det er mandag i morgen, mere er der vist ikke at sige..
-Emilie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar