14. feb. 2013

One more new polish

 
 
Denne neglelak fik jeg i julegave af min veninde. Den er fra Sally Hansen og hedder Cherry Red.
Den har en kirsebær-rød farve, en blanding mellem pink og rød. Det var ret svært at fange dens faktiske farve, men den er lidt mere pink end på billlederne.
 

 
Jeg lagde et pink lag neglelak under, for at give den lidt ekstra pink, da den ellers ser meget rød ud. Det kunne man uheldigvis se på en af neglene, ups.. haha


 
I julegave fik jeg også ny topcoat, fra Essie. Jeg elsker den topcoat, den er virkelig god. Essie har også fået nye børster, og den der er i topcoat'en er virkelig god. Denne topcoat bør hyldes af folket!


Har i forresten set, at søde Laura Holm har en give-away kørende?

Og nå ja, glædelig valentines dag... glædelig..
-Emilie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar