13. feb. 2013

Dressed in black








Denne kjole har jeg fået af min mor, hun har aldrig gået med den, og hun regnede vidst heller ikke med at begynde på det - så jeg fik den! Den er fra mærket Selected Femme.
Den sidder meget løst, og jeg fortrækker at have et bælte om livet, så den ikke ser så stor ud. Det ser også meget godt ud med et bælte!

Ja, som I kan se - den er sort. Men øverest har den noget bånd-ligende-ting (Det lød vel nok intelligent..). Man kan ikke se det på billederne af hele kjolen, men forhåbenligt giver det lidt mening på de nederste billeder.



I dag skal jeg til København med min mor og finde forskellige ting til min konfirmation. Måske aflægger vi også et lille besøg hos en tøjbutik - hvem ved?
Jeg håber, at I har en god ferie!

Petrine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar