3. feb. 2013

3 nye striber


Disse 3 produkter, fra Matas' stylingserie, fik jeg af mine søde veninder i julegave (sammen med noget andet). Da jeg løb tør, for det hårprodukt jeg har brugt det sidste år, og selvfølgelig ikke kan huske hvor det blev købt, måtte jeg på jagt efter noget nyt. Det blev altså dette, og jeg er godt tilfreds med alle 3 produkter.

 
Shine setting. Dette er en slags voks/gele, som holder på håret og kan give fylde. Jeg bruger det oftest når jeg er færdig med at sætte hår, for at få alle "babyhårene" til at lægge ned, og for at få en flot finish.

 
 
Styling serum. Det er helt tyndt, næsten flydende gele, som giver håret glans. Det giver et flot resultat, men man skal passe på med at bruge for meget, da det nemt fedter håret.

 
Volume powder. Puder man drysser i hårbunden, som giver volumen i håret. Man løfter det yderste hår oven på hovedet, og drysser pudderet ned i hårbunden. Jeg elsker dette produkt, og jeg synes at det virker super godt. Dog kan hovedbunden godt blive ret fedtet.
 
 
Alt i alt, 3 super gode, og billige produkter (win-win), som jeg klart kan anbefale.
God søndag
-Emilie
 
 
 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar