1. jan. 2013

Nytårs negle



Disse negle lavede jeg foregårs, så mine negle kunne skinne og glitre nytårsaften (jaa!). Det er ikke "bare" en glimmerneglelak, men klistermærker med glimmer i, og de skulle holde i 14 dage. 
Hvilket de ikke gjorde! De er allerede faldet af på fem og en halv negl, vildt irriterende! Jeg ved ikke om det har noget at gøre med, hvor gamle de er. Jeg købte dem nemlig i sommerferien, med de burde da holde indtil nu, ville jeg tro. 
Bortset fra at det holder virkelig dårligt, så synes jeg, at det var meget flot og festligt, da jeg havde det på. Hele indlægget lyder nok ikke som en reklame om pakken, men den er fra mærket Sally Hansen, hvis nogen skulle have lyst til at prøve det af. Det går måske bedre for jer!

Rigtig godt nytår!

Petrine





Ingen kommentarer:

Send en kommentar