3. jan. 2013

Goodiebox i januar




I et par måneder har jeg været medlem af Goodiebox, og jeg er rigtig glad for det! Denne måned, altså januar, har jeg fået det I kan se på billedet over teksten her. Mascaraen er jeg specielt glad for, den er rigtig god! Selvom mit talent ikke ligger i makeuppens verden, kan jeg da sagtens se, at den gør noget for mine øjenvipper. Noget godt.
I kan se de tidligere goodiebox, jeg har fået her og her, hvis I har lyst.
Jeg håber, at I havde en god nytårsaften, selvom det efterhånden er et par dage siden. Jeg havde det i hvert fald sjovt, og jeg glæder mig til det nye år!

Petrine

2 kommentarer:

  1. Du har da godt nok fået en stor stak lækre ting! :-)

    Håber du vil tage et kig forbi min blog, det vil betyde meget :-)
    www.frederikkekvist.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det har du helt ret i!
      Jep, vi klikker forbi :)

      Slet