17. jan. 2013

Ø for Emilie, eller?

Herunder kan i se min nye trøje, som faktisk ikke rigtig er ny mere. Jeg syede den til syning for et par måneder siden, men har ikke fået vist den her på bloggen.

Okay, SÅ bleg er jeg altså IKKE i virkeligheden, det er lyset...
 


Som i kan se er det en sort, kort top, med et Ø på, skrevet med nitter. Jeg skulle lave en top med nitter på, og det var faktisk Petrines ide, at sætte dem som et Ø, da mit efternavn starter med Ø, credit til Petrine.


Jeg er super glad for den, og jeg har brugt den meget allerede.

I dag skal vi på hyttetur med vores klasse, hvilket bliver rigtig sjovt, jeg glæder mig meget!
Er det for tidligt at sige god weekend? Lidt måske, men eftersom at vi jo skal på tur, skal vi ikke i skole i morgen, så, god weekend!
/Emilie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar