18. jan. 2013

Du-Ved-Hvem



Se hvad jeg har lavet! Er den ikke bare nice? For bare et par dage siden fandt jeg denne t-shirt på internettet, og jeg blev så forelsket, at jeg bare ville have den!

Det lød ekstremt kikset..

Men sådan gik det i hvert fald til. Petrine her er bare ret utålmodig. "Tålmodighed er en dyd", jeg ved det, jeg ved det. Det er hvad jeg altid plejer at sige, men denne gang kunne jeg ikke en gang lytte til mig selv. Derfor fandt jeg en hvid t-shirt frem, og begav mig straks i gang med selv at lave den.
Og her er det endelige resultat - jeg elsker den!

T-shirten var forresten fra H&M.
Jeg håber, at alle ved hvem Lord Voldemord, for ellers er det ret pinligt, at jeg er nået hertil uden at nævne Du-Ved-Hvem. Ja, sådan nævnes han i Harry Potter filmene, hvor han er den onde troldmand.

Over hans navn ses Louis Vuitton's logo (LV - Lord Voldemort!). Haha, jeg elsker den!



Jeg håber, at I har det godt!

Petrine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar