16. jan. 2013

"Danmark, det kolde land"

Okay, første step: Lav en lav hestehale. Den må godt være lidt løs. Det bliver senere nemmest, hvis du lader elastikken sidde lidt længere nede på hestehalen, end den plejer at gøre.

Over elastikken skal du nu dele håret op i to dele, så der bliver lavet et huld ind til nakken. Derfor var det smart, at sætte elastikken lidt længere nede, så man lettere kan dele håret op.



På billede her ser det måske lidt besværligt ud, men det er det ikke! Man holder fast om hestehalen, tager den forover, og igennem hullet der fører om til nakken. På billede her, er jeg ved at trække det sidste af håret igennem. Nu vil hestehalen lave en flot snoning.


Og til sidst strammer du hestehalen, ved at hive i det løse hår. Pas på ikke at stramme den for meget, så kan du komme til at ødelægge din nye frisure!

Det var så en lille opskrift, på hvordan man laver denne sjove, lidt anderledes, hestehale som jeg rigtig godt kan lide. Jeg lærte det af min to veninder for nok to år siden, og det er bare så nemt, at det er helt vildt! Hvis jeg har lavet en meget dårlig forklaring, og det virkelig ikke er til at forstå, kan I gå lige herind og se videoen. Jeg vil råde jer til at spole frem til 02.00, indtil da fabler han bare løs om hår. 



Vedrørende overskriften: Jeg er gået sammen med Den Danske Salmebogsforening, og jeg har fået ændret titlen på sangen "Danmark, mit fædreland", som er skrevet af H.C. Andersen. Sangen hedder nu "Danmark, det kolde land"..

Okay, nej.. Det tror jeg faktisk ikke engang, at man kan. Jeg har godt nok en kikset humor! Det har jeg i hvert fald ikke gjort, men det passer da bedre til vejret lige nu! Det er nede på minusgrader, og det er ikke sjovt. Måske meget flot, hvis man har tøj på - meget tøj på. Faktisk tror jeg bare, at jeg bliver indenfor. Der er det kønnest!

Nå, nu er der ikke mere blæk. Hav det godt!

Petrine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar