18. dec. 2012

Jule-snik snak og smil

Skide flot ansigtsudtryk jeg formår at lave her...






 
 
Glædelig 18. december!
Billederne er nogle Petrine og jeg tog for lang tid siden, jeg har bare først kigget dem igennem nu..
 
I morgen er det sidste rigtige skoledag (torsdag, som er jule-hygge-dag, tæller ikke rigtig) inden juleferien, og jeg glæder mig virkleig meget til at få ferie (ligesom alle andre vel..). Dog synes jeg at december er gået alt for hurtigt, pludselig er julen bare slut.. Pludselig er der ikke flere nisser, ikke flere brunkager, pebernødder, julehjerter eller julekalender, øv.
 
Kalenderen er dog ikke helt skrabet, og jeg kan stadigvæk nå at få det sidste juletræ, den sidste tromme eller den sidste stjerne, jeg krydser alt hvad jeg har, sådan en million ville da ikke gøre noget, og man har vel lov at håbe?
-Emilie

2 kommentarer:

  1. Skønne billeder :-) Jeg har forresten en lækker konkurrence kørende på min blog hvor du kan vinde et valgfrit smykke fra Smykkemania.dk Kig gerne forbi og deltag her hvis du har lyst: http://www.stine-ebbesendahl.dk/2012/12/konkurrence-smykkemania.html

    God jul!
    Knus Stine

    SvarSlet