31. dec. 2012

Hjemvendt

Ja okay, rimlig vild overskrift. Det lyder som om jeg har været i krig eller noget. Bare rolig, jeg har bare været på ferie. På skiferie i Frankrig, fra d. 22. - d. 29. Vores fly rullede ind ad landingsbanen i Kastrup kl. 12 natten til d. 30 i Lørdags, så vi kom først i seng kl. 2.30. I går blev dagen derfor brugt på at sove længe (hvilket vil sige til kl. 10.15, som er utrolig længe for mit vedkommende..), derefter lavede jeg konfekt, lidt sent på den i know, og så var jeg bare på nettet. Lyder stenern, men der er altså meget at indhente når man har fået beskeden: "Forbindelse til internettet fejlede" i en hel uge..

Nå, men det var i hvert fald en god ferie, det kan i høre mere om i det nye år. Dette er nok det sidste indlæg i år -lyder rimlig blæret ha?!

Alperne

Konfekt in the making, i Frankrig

Juleshow på gaden

Hvad kan jeg sige? H-E-A-V-E-N


Godt nytår, og pas nu på -vi skulle jo nødigt miste en læser!
Hahahhaahah
-okay ikke sjovt..
Vi ses
/Emilie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar