8. dec. 2012

Glimmer

I dag vil jeg vise jer noget neglelak, som jeg lagde i sidste uge. Jeg har godt nok noget andet på neglene nu, men det må i se på et andet tidspunkt.

 
 
Som i kan se, er det en mørkeblå lak, jeg har så lagt sølvglimmer ovenpå.
 

Den mørkeblå er fra Rosie & Roses, som min mor fik med et blad. Den sølv er fra Essie, og er (snøft) snart tom...




I dag har jeg slappet af, gjort rent og pakket julegaver ind.
I morgen har min bror fødselsdag, og vi får en masse gæster på besøg.
Jeg håber, at i har det godt!
/Emilie

3 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tak skal du have.
      Jeg er glad for at du kan lide det!

      /Emilie

      Slet
  2. Det er en virkelig fin gang lak! Er helt vild med den blå farve.
    Og Julestok neglene du har postet, er jeg helt "in love" med!
    -Og din header er helt, utrolig lækker! Virkelig god ide :-)

    Har 2 giveaways igang, + der kommer 4+ mere ;-)
    http://emmajensens.blogspot.dk/search/label/Give-aways

    Knus Emma

    SvarSlet