19. dec. 2012

Fem dage tilbage

Fra Tiger til 10 eller 20 kroner.
Monki til nok omkring 30 kroner.



H&M, flere år gammelt. Findes nok ikke mere i butikkerne.

Da jeg var mindre, kiggede jeg altid på min mormor, som i den grad lignede en mormor i sit valg af tasker. Hun har nemlig altid (Så længe jeg har levet) brugt net som disse til hendes ting og sager. Især når hun skulle handle - så sparer man på det punkt.
Men nu er det så min tur! Okay, det har det været i lang tid nu. Jeg har nemlig altid et af disse tre net med mig i skole til min mad, vand og andet. Der er ikke altid plads til det hele i min taske, det lyder virkelig usmart, men jeg elsker min taske (Se den her)!
Så ja, jeg bruger disse net som en ekstra lille pose. De er virkelige billige, og hvis man tænker over det, kan man købe dem utrolig mange steder - H&M, Søstrene Grene, Tiger, Monki, Kvickly og mange andre tøjbutikker.
 

Isen smelter..
 
Som i nok kan regne ud, virker min computer igen. Jeg har fået skiftet min harddisk ud, hvilket har slettet ALLE min ting på min computer! Alle billeder, dokumenter og ikke mindst fotoprogrammer som jeg havde, er pist væk. Det er virkelig surt, jeg håber stadig (Gud hør min bøn!) på en ny computer til jul - hvilket kun er fem dag væk!
 
Derfor vil jeg nu slutte indlægget, sætte mig længselfuldt foran min kalender, og vente på den 24. december! Okay, just kidding. Jeg skal til ridning!
 
Petrine


Ingen kommentarer:

Send en kommentar