9. nov. 2012

These little things

Jaja, det er skam ikke kun Petrine, der kan citere One Direction. Næ nej..
Nogle af deres sange er vel også okay, men jeg ikke liige den største fan af dem..
 
Jep, så fik vi det på plads. Nu til det indlægget rent faktisk handler om.
I søndags var min mor og jeg i Lyngby - genialt at de har åbent om søndagen her efter lukkeloven er blevet afskaffet!
Vi skulle købe nogle gaver, og så fik jeg også nogle "små ting (little things)" med hjem. 
 


Cover stick fra Maybelline, 65 kr.

Som den blegfis jeg nu engang er, skulle jeg selvfølgelig have den lyseste farve. Egentlig mærkeligt at den har nr. 21?

Sorte elastikker uden metal fra Pieces, 20 kr.


Brune hårnåle fra Pieces, 20 kr.
 
I dag skal jeg til tandlægen, og have bøjle på i undermunden.. -Ikke fedt. Eller jo, fedt at jeg får lige tænder, forhåbentlig. Men i morgen skal jeg til brunch, og så er det jo bare mega fedt, hvis mine tænder gør helvedes ondt, og jeg ikke kan spise andet end yoghurt -uden müsli.....
Amen, det bliver fedt!
Go' weekend!
/Emilie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar