17. nov. 2012

Kun på én negl

 

I sidste uge lagde jeg dette neglelak på. Jeg lagde et lag af min sorte neglelak fra Essie "Licorice", derefter lagde jeg et lag af min glimmerlak fra H&M "Jo is in the house", på hver ringefinger. Det skallede rimelig hurtigt af, da jeg kun havde lagt et lag, men det var meget bedre end jeg havde forventet.

 
 
 
Jeg synes selv, at det ser fedt ud at man kun har glimmer på en negl, det er ligesom en slags accessories. Dog har jeg fået et par kommentarer, fra folk der måske synes det var lidt mærkeligt.
Det er vel smag og behag..

 
 
 
I går var vi (Petrine og jeg), sammen med vores to gode veninder, inde og se Twilight Breaking Dawn part 2.. Wow, den var virkelig god! Petrine og jeg (nok mest Petrine) har deltaget i en milliard konkurrencer (lille overdrivelse måske) om at vinde billetter til premieren, hvor Nikki Reed (der spiller Rosalie i filmen), og Jackson Rathbone (der spiller Jasper) kom. Behøver jeg fortælle at vi ikke vandt en skid?? øv..
Men den var i hvert fald virkelig god, godt lavet og super skuespil!!
-Emilie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar