29. nov. 2012

Homemade



Yay - juleelastik!


Som Emilie og jeg tidligere har nævnt, går vi begge til syning hver mandag. Det lyder mega kikset, men det er faktisk rigtig sjovt og hyggeligt! Det bedste er selvfølgelig det vi laver, og mit seneste færdige projekt er disse hårelastikker. De var ekstremt hurtige, og ekstremt nemme at lave! Man kan købe dem i mange accessories butikker, men det er da meget nemmere selv at lave dem (Okay, måske ikke.. Men sejere)!
Jeg tænker på at lave en video, hvor jeg viser hvordan man gør - stemning for det?

Hav det godt
Petrine

2 kommentarer:

  1. Det ville være en skøn ide med en video!!! Gerne inden nyår ;-)

    SvarSlet
  2. Hej! Jeg kan du ikke lave den video? Det ser rigtig spændende ud, og det ville være en fed accessorie her til foråret :-)

    SvarSlet