8. nov. 2012

Farvel......

Jeg håber i lige vil tage jer tid til at læse dette indlæg. Jeg stopper med at blogge på blog-that-smile. Jeg har mistet lysten til at blogge her, og jeg føler bare der skal ske noget nyt. Jeg har dog ikke mistet lysten til at blogge . Ligenu flytter jeg over på min veninde Tessas blog som "gæsteblogger" I kan finde bloggen HER

Jeg håber virkelig i vil følge mig der, hvor jeg er sikker på jeg vil få lysten igen.

Det er selvfølgelig lidt trist at forlade denne blog som vi snart har haft i et år. Men jeg har snakket med Petrine og Emilie og de har sagt der er altid vil være en plads til mig åben, så hvem ved det kan være jeg kommer tilbage på et tidspunkt, men ligenu skal der bare ske noget nyt. Så vil jeg selvfølgelig også sige tak til Petrine og Emilie for alle de minder og gode oplevelser vi har haft med denne her blog. Og tak for alle jeres kommentarer gennem tiden!

Take care og husk at følge mig på Tessas blog!

-Cecilie



 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar