25. nov. 2012

10 hurtige *Uge 47*

Flower power i næste uge..
*Uge 47*

1. Ugens optur(e)?

At møde kl. 10, at få fri fra idræt, at skulle til fest, at lave om på bloggen, at være til fødselsdag med klassen, at bestå bassinprøven, at få 10 i engelsk, at klare sig godt i problemregning, at file negle, at spise fucking god grillpizza, at få nissevenner.
2. Ugens nedtur(e)?
At skulle til tandlægen fordi der er problemer med bøjlen, at det er tissekoldt udenfor, at være mega træt, at træne hårdt til stævne man ikke skal med til, at læse op til bassinprøve, at have travlt, at mangle sorte bukser.
3. Hvilken ting har været nyttig denne uge?
Haha, mintpastiller. Det er altså smart når man ikke kan tygge tyggegummi!
4. Hvilken app er blevet brugt flittigt?
Rejseplanen til iPhone. Vi kender den jo alle sammen, men den er altså vildt smart, når man står på Holte station, og ikke ved hvilken bus der kører hvornår....
5. Hvilken sang har du hørt?
Bruno Mars Locked out of heaven, og Runaway baby.
Det er virkelig 2 gode sange. De har begge en pisse fed melodi, og så er de nemme at synge med på!
6. Hvad har du udrettet i denne uge?
På en kedelig søndag (i dag) har jeg været lidt kreativ. Måske får i det at se på et tidspunkt...
7. Hvilket indlæg her på bloggen er favorit fra denne uge?
Petrines indlæg med outfit med fløjlsbukser. Jeg var med til at tage billederne, og jeg synes virkelig at resultatet blev godt! "Levende" billeder, og dem med flere personer på, er da langt sjovere, end normale billeder. Og så er de også ret sjove at lave!
8. Ugens tip?
Hos andpants har de, til og med i morgen, mandag, 20% rabat på alt. Mangler du en julegave til din mor, søster, far, veninde, eller har du bare lyst til at forkæle dig selv, så kig forbi. Jeg har tippet min mor om, at de bukser jeg ønsker mig, fra Cheap Monday, kan købes der!
9. Tre ord der beskiver uge 47?
Sjov, kreativ, social.
10. Hvad glæder du dig til i næste uge?
På fredag skal Petrine, vores veninde og jeg stå i gardaroben til en fest for de yngste i ungdomsklubben. Det bliver da vildt sjovt at se dem, og se hvordan vi selv var engang, haha..
På lørdag kommer min mormor og morfar, på lørdag er det d. 1 december, og på søndag er det den første advent!

Det var alt for nu.
God søndag til alle vores skønne læsere!
-Emilie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar