11. nov. 2012

10 hurtige *Uge 45*

Hold nu kæft! Endnu en uge er (allerede) gået, og det er blevet tid til 3. omgang af 10 hurtige.

Sneak peak på indlæg der kommer i næste uge..
Skide fede sko hva?

*Uge 45*

1. Ugens optur(e)?

At have emneuge - (næsten) ingen lektier, at være til hyggelig tøsebrunch, at lave ønskeseddel (man har jo lov til at drømme), at få bøjle på i undermunden (bare lige uden smerter -tak!), at spise is pga. bøjle i undermunden, at få besøg af synkronsvømmelærer til svømning, at danse sammen med et andet hold, og virkelig føle glæden til det, at se DMA med en masse god musik, at få dejlige blog-mails...
2. Ugens nedtur(e)?
Når youtube-brugeren der lægger Danmarks næste topmodel ud bliver anmeldt og slettet (fml), at have forfærdelige smerter pga. bøjle, når man skal vente helt til på tirsdag med næste afsnit af  Fristet, at være utrolig træt fordi man ikke kan sove, ikke at have mange nedture (hvilket egentlig er godt) så denne besvarelse bliver lidt lam..
3. Hvilken ting har været nyttig denne uge?
Jeg har haft min computer med hver dag, så min computer-taske har været utrolig skøn, så skoletasken ikke vejer et ton.
4. Hvilken app er blevet brugt flittigt?
I'm sorry, men eftersom at jeg ikke har "opdaget" en ny app, og jeg har brugt en gammel meget, må den altså fremhæves igen. Det er selvfølgelig Snapchat, jeg elsker den app!! "Emilie, er du sikker på at du ikke er afhængig af den der app" citat, Petrine...
5. Hvilken sang har du hørt?
"Paint" med Travis (?) og Jojo.
Vi har lært en ny koreografi til denne sang, og derefter er jeg begyndt at høre den meget.. Den er go!
6. Hvad har du udrettet i denne uge?
I skolen lavede vi et produkt i emneugen..
7. Hvilket indlæg her på bloggen er favorit fra denne uge?
Cecilie's sidste indlæg...
Det er selvfølgelig rigtig ærgeligt at Cecilie stopper, men som Petrine også skrev, så fortsætter vi, og muligvis skal der snart ske nogle ændringer..... spænende...
8. Ugens tip?
På mandag starter julemusikken på Radio Soft, juhuuuu! Jeg elsker når de sender non-stop julemusik (udover de skide irriterende reklamer), og sidste år hørte jeg non-stop julemusik på Radio Soft non-stop (haha). Jeg tror desværre kun at radio soft kan høres på Sjælland, endda næsten kun i Nordsjælland, se frekvenserne lige HER.
9. Tre ord der beskiver uge 43?
Julestemning (den er da på vej), sjov skolemæssigt og social blandt søde piger.
10. Hvad glæder du dig til i næste uge?
På fredag skal vi tilfødselsdag hos 2 af vores veninder med hele klassen, julemusik (jeg kan ikk' vente meeer), fødselsdagsfest på lørdag og lørdagssyning på lørdag (genialt) hvor vi skal sy i 5 stive timer, yay.

Jeg håber i har nydt ugen, nu glæder jeg mig bare til at skråle til det skide julemusik i næste uge.
/Emilie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar