4. nov. 2012

10 hurtige *Uge 44*

Jep, sådan en uge går da godt nok hurtigt. Nu er det blevet tid til anden omgang af 10 hurtige.


Smagsprøve på lidt billeder der kommer på bloggen i næste uge..

 
*Uge 44*

1. Ugens optur(e)?

Ikke at have lektier for, at være til fest om fredagen, at slappe af i weekenden, at prøve at lære Petrine at danse (det var sgu sjovt), at have fastlagt menuen til konfirmationen, at se Danmarks næste topmodel på Youtube, at blive filmet til reklamefilm til dans, at smage på kage for at finde den bedste, at blive færdig med trøje til syning.
2. Ugens nedtur(e)?
Ikke at have mere plads på sin mobil, når det næste afsnit af Danmarks næste topmodel ikke er på Youtube, at Youtube ikke virker på min pc, at bruge 40 min. på transport ud til danseskolen og kun danse i 15 min., at smadre sine fingre på nitter man skal sætte på trøje, at være i skole til kl. 15:35, for at lave avis færdig til konkurrence..
3. Hvilken ting har været nyttig denne uge?
Ja.. min telefon er jo altid nyttig..
4. Hvilken app er blevet brugt flittigt?
Snapchat!! Det er en helt genial app! Det går ud på at man sender billeder til hinanden, modtageren kan så kun se billedet i 3 sek.. Lyder lidt plat, men det er fedt!
5. Hvilken sang har du hørt?

I starten af ugen hørte jeg meget denne sang, "One day" af Asaf Avidan.
 
I slutningen af ugen har jeg haft denne sang på hjernen, "Diamonds" af Rihanna.
6. Hvad har du udrettet i denne uge?
Min trøje til syning er blevet færdig, i skal nok få lov til at se den på et andet tidspunkt, og så lavede jeg en utrolig lækker wok-ret til aftensmad i torsdags, mmh..
7. Hvilket indlæg her på bloggen er favorit fra denne uge?
Det er altid spænende at se hvad der er i Petrines Goddiebox, især når man muligvis er lidt misundelig...
8. Ugens tip?
Ja... øhh..
-Find snapchat på appstore, og få et godt grin af dine venners grimme fjæs..
9. Tre ord der beskiver uge 43?
Lækker (her refererer jeg til slik og søde sager), travl (som altid) og sjov!
10. Hvad glæder du dig til i næste uge?
Glæder og glæder.. på fredag skal jeg have bøjle på i undermunden. Jeg glæder mig til at få den af igen, hvis det tæller? Og så skal jeg til tøsebrunch på lørdag. Det kan kun blive hyggeligt!

Jep, det var så "anden runde" af 10 hurtige. I må have det forrygende til vi ses igen!
/Emilie

1 kommentar: