4. okt. 2012

The brand with the 3 stripes

Man kan vist godt sige, at jeg er det man på engelsk kalder in love.
Jeg har virkelig længe gerne ville have de her Adidas sko, og nu er de endelig mine !



De kom med posten mandag aften, og jeg var skrækslagen for at åbne pakken, hvis nu de ikke passede.. Jeg har ledt meget efter dem på nettet, og jeg fandt dem kun ét sted i en størrelse jeg kan passe. De passer heldigvis perfekt, så jeg er glad.



Det var Petrine der tog billederne, så selvfølgelig skulle der en blomst med....
 


De er købt på adidas.dk, til 700 kr.


Med disse sko, ligger verden for mine fødder !
/Emilie

2 kommentarer:

  1. Hvad 'hedder' de?? :-)
    De er alt for fede!
    - Josefine

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er modellen Adidas Racer:-)
      Ja, ikke? Haha, tak:-)
      -Emilie

      Slet