16. okt. 2012

New in; Make-up

Lidt billeder af noget make-up jeg har købt her på det sidste. Jeg er især glad for min nye mascara. Normalt bruger jeg altid L'Oréal's million lashes mascara, men da jeg var løbet tør og de havde den her på tilbud prøvede jeg at købe den. Den giver masser af volume men er dog meget "våd" og der kommer hurtigt en del mascara på øjenvipperne og de deler sig ind i "grupper" men så bruger jeg børsten fra deres million lashes mascara og det virker perfekt for mig.

Idag har jeg ikke lavet så meget udover at slappe af og pakke, da jeg tager til Bornholm imorgen. Som altid skal der nok komme en masse billeder derfra med mig og mine søstre.

Jeg håber i alle har en fantastisk ferie!
-Cecilie

 Velvet Perfection foundation fra Nilens jord.
 Læbestift fra MAC i farven Viva Glam
 Flydende eyeliner og Mascara fra L'Oréal
"Professional Powder Brush 375" fra Nilens jord 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar