20. okt. 2012

London billeder

Et meget kendt område i London pyntet med glimmer og det hele! 

Vi var inde og se en musical som hedder "Let It Be". Et stykke fyldt med The Beatles sange, det var rigtig godt! 

★ Starbucks ★

Big Ben med blå himmel!

London Eye også med blå himmel i baggrunden!
Udsigten fra London Eye. Virkelig flot!

Igen udsigten fra London Eye. Det er Big Ben man kan se ved enden af broen.
Harry Potter Studio!
Bordet i den store sal på Hogwarts!

Kostumer og rekvisitter fra filmen. Dumbledor i midten, Minerva McGonagall til venstre og Severus Snape til højre.

Gryffindors værelse hvor Harry og Ron sover.

Hermiones, Harrys og Rons kostumer i filmen.

Hagrids kostume og hytte. Med hans hund!

Min mors store talent til at håndtere kameraer osv, har med besvær fået fremstillet dette billede af mig. Skide flot mor! I baggrunden ser man dobbelt- dobbeltdækker- bussen som Harry kører med.

Rons hus (Inden det bliver brændt ned..)

Den flyvende bil, som Rons stjæler sammen med Harry og Hermione i anden film, fordi de kommer forsent til toget.

Endnu et billede fik min mor knipset frem! Her er det mig foran det lille rækkehus hvor Harry boede allerførst i filmen.

Den lille gade hvor Harry købte sine ting, inden han startede på Hogwarts.

Dette er så selve Hogwarts. Faktisk findes der ikke noget slot i virkeligheden (Undskyld), men det hele er filmet ud fra det her slot. Så ja, jeg har set Hogwarts!
Og tilsidst London Bridge med blå himmel!






























Det var så de billeder, jeg ville vise. Ret mange at uploade, måske også mange at se.
Men det var en rigtig god tur, det var vildt sejt at se alle de ting!

- Petrine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar