28. okt. 2012

Livstegn

Hej!

Det er snart lang tid siden, jeg har lavet et indlæg.. Jeg har altid synes at mit "Sociale liv" skal komme før bloggen, og det gjorde det i denne uge.
Jeg har haft to tyske piger på besøg, vi (Mig + ca. 20 andre fra samme årgang) besøgte dem tidligere i år. Vi lavede noget alle dage! Tivoli, bowling, Ekspermentariet- vi havde det rigtig sjovt!
Det er bare virkelig ærgerligt- vi skal ikke ses med skolen igen. Nogen af os har talt om, at det kunne være sjovt at se hinanden igen, udenfor skolen. Altså at besøge dem "På egen hånd", men lad os nu se.

Det var faktisk ikke det indlægget skulle handle om! Jeg har nemlig lavet noget vildt fedt! Et armbånd af en enkrone. Faktisk en flad enkrone!
Min far og jeg lagde den på togskinnerne, og da toget kom, blev den sjovt nok helt flad og tynd i den ene ende- virkelig nice!






 
- Petrine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar