21. okt. 2012

In looove

HejJ
Jeg håber at i har det godt. Nu er ferien snart slut, desværre. Det har været en rigtig god ferie, og jeg har fået slappet meget af. Jeg troede aldrig jeg skulle sige (skrive) det her, men jeg glæder mig faktisk til imorgen.. I hvert fald til efter skole. Jeg skal til dans, arbejde og til syning. Det er 3 ting jeg virkelig godt kan lide, så faktisk elsker jeg mandage... -efter skole altså..

Nu vil jeg vise jer mine nye bukser. Jeg er så glad for dem, de er så fede. Da jeg endelig kom til Lyngby for at se om de havde dem, styrtede jeg praktisk talt ind i H&M og ledte efter dem. Heldigvis var der ét par i min størrelse. *Happy girl over here*

 
 
Som i kan se er de sort/hvid-mønstrede. De sidder stramt, og er ret lækre!


Bukser fra H&M | Top fra H&M | Hvid tanktop m. blonde fra H&M | Cardigan fra H&M | Sko fra adidas 

Mine nye sko er blevet brugt flittigt!


De findes også med en masse forskellige farver, men dem kunne jeg ikke ret godt lide.. Smag og behag
-Emilie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar