23. okt. 2012

Have(hårdt)arbejde

I fredags tog min lillebror og jeg i sommerhus med min farmor og farfar. Vi skulle hjælpe dem med at hugge brænde, sammen med mine kusiner, fættre, min tante, onkel, og min kusines kæreste, der alle kom om lørdagen. Min bror og jeg sov der fra fredag til lørdag.

Havearbejde er hårdt arbejde. Men det var super hyggeligt, og vi fik noget rigtig lækkert mad. Det var også dejligt at komme lidt væk hjemmefra. Her kan i se lidt billeder jeg har taget

Der var virkelig flot ved vandet om aftenen.

Min farmor og farfar har et rigtig flot rødt træ i deres have, jeg tror det hedder en japansk etellerandet..


Fredag aften lavede vi fiskefilletter og pommes fritter. Det er nærmest en tradition, og det smagte helt utrolig godt!


Vi "børn" fik lov til at holde en pause fra havearbejdet, og gik en tur ned til vandet, der ligger 10 min. gang fra sommerhuset




Lørdag aften fik vi lækre argentinske oksebøffer på grillen. Der er intet som en god bøf....
I foråret var min bror og jeg også en tur i sommerhuset, i kan se billeder derfra her.
-Emilie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar