28. okt. 2012

Halloween


Stort smil! Vildt uhyggeligt- ikke?


 

Glædelig halloween (Eller hvad man nu siger)!
Sidste weekend var jeg til halloween-fest hos nogen fra min klasse (Emilie var der også), og jeg var vidst nok klædt ud som heks. Jeg er ikke helt sikker. Jeg havde sort tøj på, og som prikken over i'et (lol) lavede jeg et stort sår i mit ansigt (jeg brugte videoen ovenover). Det eneste jeg gjorde anderledes var, at jeg brugte papir i stedet for det "Voks", hun bruger til at begynde med.
Jeg fik også lavet et på min veninde Benedikte (hende med hatten).
Det blev slet ikke lige så livagtigt som hende på videoen, men alligevel mega sejt!

På youtube kan man finde rigtig mange seje måder at lave sin make-up på til halloween!
Og jeg bliver aldrig for gammel til halloween! Åh Gud..

- Petrine

1 kommentar:

  1. Kære ,dette var ikke sjovt,dette er for en naturlig skæbne, for en hver kvinde .

    Skam dig lidt ,jeg troede der var sket dig en ulykke, eller en voldelig handling, mod dig,

    SvarSlet