12. okt. 2012

Goodiebox





Nogle af de ting jeg fik med i pakken.

I starten af Oktober meldte jeg mig til hjemmesiden "Goodiebox", som er et firma der sælger små prøver på make up og andet hver måned. Det koster 119 kr. pr. månede. Den jeg fik var fra september, da jeg meldte mig til i starten af oktober. Jeg fik så pakken i går, og det var meget sjovt at se hvad jeg fik med den!
Dette fik jeg:

- Orifame Eyeliner.
- Orifame Eyebrow Kit.
- ax Factor Foundation.
- OroFludio Elixir.
- Diesel loverdose Edt.
- L'oréal Shampoo.
- David Beckham  The Essence.
- Nutrilett Hunger Control Bar.
- Gavekort til en gave fra Sephora.

Som sagt jeg synes at det er rigtig spændende og sjovt, at modtage pakker hvor man ikke rigtig kender indholdet. Men som mine forældre også gjorde mig opmærksom på, måske betaler jeg lidt meget for små prøver. Min plan fra start var heller ikke, at have et abbonnement hos dem i et år eller noget længere ti¨d. Der er nemlig ingen bindingsperiode, så jeg kan melde mig fra når som helst.

Jeg fik ideen fra bloggen Vildekaniner.dk, hvor hun skrev om det. Men mange andre bloggere har også skrevet om det!

- Petrine

2 kommentarer:

  1. Mega fed blog i har jer:)
    kig gerne forbi min blog, og smid en kommentar eller bliv fast læser, det ville betyde meget. Jeg følger selvfølgelig tilbage.

    knus
    http://klarakjeldsens.blogspot.dk/

    SvarSlet