28. okt. 2012

10 hurtige *Uge 43*


Hej :-)
Idag vil jeg prøve noget nyt!
Det går ud på at jeg svarer på 10 spørgsmål om denne uge. Jeg har lavet spørgsmålene på forhånd, og så vil jeg svare på dem ud fra den uge der er gået.
Jeg vil gøre det om søndagen, så må vi se hvordan det går. Hvis det er godt, vil jeg muligvis gøre det hver søndag. Måske bliver det kun 2 gange om måneden, måske dropper jeg det. Det må vi se..
Jeg synes selv at det var en ret god ide? Måske bliver det kedeligt? Normalt laver vi jo ikke rigtig  indlæg om hvad vi sådan laver..
For at det ikke bliver en masse teksttunge indlæg, skal der nok komme nogle lidt billeder også.
Nå men altså, forandring fryder, og jeg synes at det er sjovt at prøve noget nyt, så skal vi ikke bare kaste os ud i det? Jeg tager gerne imod (konstruktiv) kritik!

Mig og min fars kusines datter
*Uge 43*

1. Ugens optur(e)?
At se sine venner igen efter ferien, at få fri fra fransk, næsten at være færdig med syprojekt til syning, at halvdelen af klassen ikke er i skole i 2 dage = sjove timer, at skulle til fødselsdag med hele familien, derefter at skulle til fødselsdag med (næsten) hele klassen, at få en time ekstra fordi sommertid er slut = længere søndag!
2. Ugens nedtur(e)?
At ferien sluttede, at lave lektier, at det er blevet pisse koldt udenfor, at skulle gøre rent,ikke at have noget klæd-ud-tøj + være inviteret til en klæd-ud-fest.. 
3. Hvilken ting har været nyttig denne uge?
Min sorte nail art pen viste sig at være ret smart, da jeg skulle fremtrylle nogle "uhyggelige" negle på en halv time. Dem skal i nok få at se i løbet af næste uge.
4. Hvilken app er blevet brugt flittigt?
Kik, er kommet på banen igen. Og så har jeg hentet Snapchat, er bare ikke begyndt at bruge dte endnu..
5. Hvilken sang har du hørt?
Okay, jeg vil gerne starte med at sige, at normakt er jeg altså ikke så meget til boy bands...

 
Første gang jeg hørte denne sang, var jeg bestemt ikke vild med den. Men nu hører jeg den all the time..
6. Hvad har du udrettet i denne uge?
Ikke sån' vildt meget.. Er tæt på at være færdig med projekt til syning, og så fik vi vores karakterblad. Det så da i hvert fald ikke skidt ud.
7. Hvilket indlæg her på bloggen er favorit fra denne uge?
Jeg tror det må være billeder fra da jeg var i sommerhus...
8. Ugens tip?
Hvis du, ligesom mig, skal til udklædningsfest, og ikke har noget klæd-ud-tøj, så tag noget sort tøj på, klip nogle edderkopper ud i sort pap, lim dem fast på din hud/dit tøj og gør dit hår stort. Glem heller ikke mørk make-up! Det virkede da for mig...
9. Tre ord der beskiver uge 43?
Travl, social og sjov.
10. Hvad glæder du dig til i næste uge?
På fredag skal vi til fest, og så har jeg ikke så meget jeg skal i næste uge.

Jep, det var så det. Jeg tager, som sagt, gerne imod konstruktiv kritik!
God søndag!
/Emilie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar