20. sep. 2012

Well/really red

Da jeg i weekenden var i Jylland, lagde min kusine og jeg neglelak på. Hun havde en toilettaske fyldt med Essie (ååh..), så det skulle selvfølgelig være det.
Jeg prøvede denne lak:


Den er, som sagt, fra Essie. Det er en mørk rød farve, men et strejf af pink. Jeg ville kalde den mørk cherry-farvet. Den er vildt flot!


Det var rigtig svært at ramme farven rigtig på et billede..


Desværre kan jeg ikke huske hvad farven hedder..
Jeg troede det var "Well red", men den havde de ikke i Matas, og da jeg kiggede på www.essie.com, så jeg "Really red", og kom i tvivl. Sidstnævnte tror jeg dog nu er en mere rød, ikke pink-rød farve, så måske er det "Well red"?..



Really red
Well red

De ligner meget hinanden, men der er altså forskel !
-Emilie



Ingen kommentarer:

Send en kommentar