26. sep. 2012

Silver staining

Pieces bukser | H&M strik | H&M skjorte | Converse sko
Vi kan vist alle blive enige om at de danske vejrguder ikke er nogle festlige fyre.. Specielt idag havde de da en dårlig dag. Det har regnet hele dagen, -godt observeret Emilie !
Nå, her har i mit outfit fra idag. Efter stor afpresning, fik jeg lokket min lillebror til at tage nogle billeder.



Strikken er faktisk ny. Jeg er selv helt forelsket i den, og den har da også høstet et par komplimenter. Den er turkis, med små sølvstænk/sølvtråde strikket i. Jeg har foldet ærmerne op, da det gjorde at den ikke så alt for "slasket" ud.


 
Idag var der lige en engelsk aflevering der skulle laves (sådan er det jo nu engang med lektier), og senere har jeg en date på Wisteria Lane ! Tv2 kl. 20.35, -ses vi?
/Emilie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar