8. sep. 2012

På en lørdag

Idag har jeg været i byen med min mor og søster, ikke noget stort, men jeg købte da lidt.

"Mini-Aussie-shampoo.". Hold da op, haha! Jeg har hørt utrolig meget godt om mærket Aussie, så jeg har købt en mini shampoo i Matas. Jeg kan bruge den næste uge, når vi skal på lejrskole. Jeg glæder mig ret meget til at prøve den af!


Garnier- Concealer. Også fra Matas, den var vidst på tilbud!

Faktisk går jeg stort set aldrig med mascara, øjenskygge, eyeliner eller hvad der nu findes. Men en gang imellem til fester eller andet har jeg da lidt mascara på. Så jeg fik en ny mascara idag, jeg aner ikke noget om make up, men jeg har da hørt lidt godt om den (Så længe jeg ikke kommer til at ligne en panda efter fem minutter, er jeg glad!)

Som regel har jeg nogle lidt underlige ting i min taske, og mit tidligere mini- sysæt har jeg faktisk været ret glad for (Jeg lyder godt nok kikset, men det er faktisk meget praktisk!), men det er næsten ved at gå i stykker, fordi det er så småt. Så nu har jeg fået et "Større-mini-sysæt", det kan foldes over på midten, så det er ikke så stort som på billedet.  
Jeg må heller stoppe med at skrive nu, jeg kommer til at lyde mere og mere underlig..



Men jeg vil da lige slutte af med en lille reminder, om at efteråret er godt på vej! (Jaaa..)

- Petrine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar