9. sep. 2012

Mixed tape

Hej:-)
Jeg (vi) er kede af manglen på indlæg. Det er vist ikke sket før, at der er gået så lang tid mellem vores fantastiske indlæg, haha:-). Der sker bare rigtig meget for tiden, i næste uge skal vi på lejrskole, det bliver fedt, men det kommer muligvis nok også til at betyde endnu mere mangel på indlæg. Vi skal nok vende stærkt tilbage, så fortvivl ikke:-)

Nå, her den anden dag fik jeg brugt lidt moneter i Matas.
Jeg havde brug for en ny shampoo, og frisøren rådede mig til at købe en shampoo til krøller, da jeg jo, sjovt nok, har krøller..

Frizz Ease shampoo og balsam


 
Derudover købte jeg en læbepomade med shine i, da jeg godt kunne tænke mig en der både giver lidt farve og stadig fugter læberne. 
 
Læbepomade med Pearly shine fra Labello.

Labello, verdens bedste læbepomade!

 
OG, så var der tilbud i Matas, udvalgte Denis Knudsen produkter, -30 kr!!! Jep jep! Jeg kunne hurtig have fyret en hund af, men jeg tog mig sammen, og tog bare et, sølle, produkt, suk...
 
Denis Knudsen Detox Shine spray
 

Jeg håber at i stadig har det godt, vi ses efter en vild uge i Fåborg!
-Emilie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar