19. sep. 2012

De sidste

Jaa, jeg ved godt at det er lidt sent at komme med feriebilleder, men disse er de sidste med sol og varme. De næste bliver med sol og isbjerge:-)
Ja, det er de sidste billeder jeg vil vise fra min ferie til Barcelona.

Mennesker "klædt ud som statuer", så vi mange af på Ramblaen, som er en stor gade. Man ser dem også tit på strøget.


Ramblaen. Åh hvor jeg dog saver sol, varme, butikker og duften af lækkert mad og friskt frugt.

Cemusa. En lille souvenir-butik/bod. Dem var der uendeligt mange af, de lå med 50 m. mellemrum på Ramblaen.

Der blev spillet meget volley.

Lets go to the beach, each..

Barcelona oppefra,

Sand-slotte/tuneller/bjerge...



Pool
Jeg håber at i har det godt!
/Emilie


Pssst, i aften er der sæsonpremiere på sidste sæson af Desperate Housewifes !!!!
-Tv2 kl. 20:35-21:25. Ses vi på Wisteria Lane?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar