14. sep. 2012

Cheap Monday

Halløj igen!
Vi er nu kommet hjem fra vores lejrskole på Fyn (Måske kommer der billeder senere), det var rigtig hyggeligt og sjovt! Vi prøvede en masse ting, også nogle lidt grænseoverskridende forlystelser!

Men en af dagene var vi i Odense, hvor jeg besøgte Weekday (Jeg elsker den butik). Emilie og jeg samt en anden rigtig god veninde prøvede nok tre par bukser hver, og vi var i ét prøverum sammen (!). Men jeg endte også med at købe sorte bukser fra Cheap Monday, så det var godt vi prøvede dem! De er blevet meget populære her på internettet, de er også virkelig gode og sidder rigtig godt!
Men her er lige nogle billeder af dem, selvom i nok godt ved hvordan de ser ud.


Og til sidst lige et par billeder af en blomst, selvfølgelig! Jeg er og bliver en blomsterpige!
*Jeg forstiller mig selv i en kort lyserød alfekjole*, åh gud.. 
 
- Petrine
 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar