31. aug. 2012

Sommer

Grillmad! Ingen sommer uden grill mad!

Et dejligt sommerbillede af os tre piger her på bloggen. (Fra venstre) Cecilie, Petrine og Emilie.





Desværre regnede det en del. En del..

Moar her på Malibu Beach! Haha

Min tur til USA, her ses det meget kendte Hollywood skilt!

Las Vegas


Jeg hører nok klager, men jeg elsker dette billede. Vi lå fire piger på trampolinen og så masser af stjerneskud! De blev vidst lidt overraskede, da kamerablitzen kom på, haha
Grunden til alle disse billeder er, at det idag er den sidste dag af sommeren (Kun efter kalenderen forhåbenligt!), hvilket lige giver lejligheden til at vise dejlige sommerbilleder!
Jeg har i hvert fald, har jeg haft en vidunderlig ferie!
Har nogen set, at vi nu er kommet op på 100 medlemmer? Det er vi, hvilket vi er utrolig glade for!
Mange tak, haha ;)

- Petrine

2 kommentarer:

  1. Hej i er blevet nomineret til min blogaward.

    Tjek det ud nu
    www.sofverden.blogspot.com

    SvarSlet