7. aug. 2012

Made in Greenland

Da jeg var i Grønland her i ferien (wow! Tiden går hurtigt..) købte jeg lidt souvenirs. Grønland er jo ikke et sted man liige kommer hver dag, så vi ville gerne købe nogle ting med hjem.
Desværre er alting ret dyrt i Grønland, da næsten det hele skal fragtes derop fra Danmark, eller andre steder, så det blev ikke til så meget. Men lidt fik jeg da med hjem:

Denne t-shirt købte jeg i lufthavnen. Det der står skrevet med rød, er grønlandsk og betyder Grønland. Smart, aha..



Dette penalhus købte jeg på et museum. Det er lavet sælskind, og jeg synes at det er rigtig flot.
Desværre lugter det lidt af skind, men det må jeg jo leve med.. Krydser fingre for at det går væk med tiden..




Jeg købte også nogle ting i Barcelona, det vil jeg selvfølgelig også vise i et senere indlæg.
-Emilie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar