18. aug. 2012

Long Play

I dag har jeg været på loppemarked i København. Vi fik faktisk solgt en del! Overfor vores "bod" stod der nogle som bl.a. solgte LP-plader. Dem købte jeg to af, og tænkte at jeg ville vise noget sjovt, som jeg faktisk også tidligere har lavet. Lige her. Men da det er lang tid siden, og vi har fået mange nye læsere, tænkte jeg lige, at jeg ville vise det igen.
Det er en skål af en gammel plade. Jeg har skrevet under hvert billede, hvad man skal gøre.


Tænd ovnen på 250 grader. Læg LP-pladen på en skål som kan tåle at komme i ovnen.
Lad skålen med pladen stå i ovnen, til du synes den har fået en flot form.

Lad den stå på skålen til den er helt hård og tør. Tag den så af.

Og så er du færdig!



Projektet var meget billigt, da jeg købte pladerne for 5 kr. stykket!

 Petrine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar