31. aug. 2012

Flormar

Nu har jeg afprøvet den røde neglelak jeg købte i Barcelona.
Jeg er virkelig imponeret! Den har holdt rigtig godt, endda på trods af at jeg både har badet i pool, sø og i svømmehallen. Det plejer ellers at slide utrolig meget på neglelakken at bade, men denne neglelak har holdt det ud, haha:-)
Jeg tog den på fredag i sidste uge, og jeg tog det af igår. Det var først der den begyndte at skalle, og den kunne endda godt have holdt længere endnu.
Udover at den har holdt i hele 6 dage, har den også en rigtig flot rød farve.

Sådan så det ud lige inden jeg tog det af. Det kunne sagtnes have holdt længere!
Noget der dog er dårligt, er dens pensel/skærft? Jeg ved ikke hvad man kalder det.. Men i hvert fald, man holder ret dårligt på den, og det er lidt besværligt.
I et mørkere lys, eller om aftenen, ser den ret bordeaux/mørkerød ud, og det er også lidt irriterende, da jeg gerne vil have at den skal være rød, når jeg har rød neglelak på. Giver det mening?

Den er af mærket Flomar, og alt i alt, er jeg rigtig tilfreds med den!



-Emilie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar