14. aug. 2012

E, som i Emilie

Yay! Så kom sommervejret endelig til lille Danmark. Jeg håber at i nyder det, og at i, der er staret i skole igen, har fået en god start. Selv synes jeg at det er gået godt. Vi fik vores første karakterer idag (!), jeg er godt tilfreds, og nyder nu det gode vejr.
Nå, i dette indlæg vil jeg skrive 30 underlige/sjove/mærkelige facts om mig. Det er måske ikke så relevant, men jeg elsker selv at læse den slags indlæg. Enjoy!


1. Jeg er naturlig blond (men af den grund ikke dum). Da jeg var barn var mit hår helt hvidt, nu er det dog bare blond.
2. Jeg har gået til svømning i 8 år, og fortsætter med det næste år. Engang svømmede jeg på et konkurrencehold, men nu er det bare en hobby.
3. Lige for tiden elsker jeg at have pink og rød neglelak på. De farver har mine negle været hele sommeren.
4. Jeg elsker mad!
5. Jeg har en meget bred musiksmag. Jeg kan lide alt fra Justin Bieber, til Rasmus Seebach, til Paramore, til Celine Dion, til den popsang der nu er populær.
6. Jeg har en lilla iPod.
7. Jeg har besøgt alle kontinenter undtagen Arktis og Sydamerika.
8. Jeg elsker Desperate Housewifes!
9. Jeg kan ikke så godt lide dyr, og er bange for de fleste. -Især hunde!
10. Jeg elsker pailletter og nitter.
11. Jeg er vild med sort, og at gå i sort tøj. Alligevel vil jeg også gerne gå med noget mere farverigt.
12. Det var mig det fik ideen til vores header, haha. Det var godt nok Petrine der udførte den.
13. Min(e) livret(ter) er flæskesteg, pasta m. kød- eller flødesovs, pizza, grillpølser og oksekød/bøf. Og sovs! Glem aldrig sovs.
14. Jeg elsker brun sovs. Kunne drikke det.
15. Jeg er ikke specielt vild efter Nutella. Jeg vil hellere spise pålægschokolade.
16. Når jeg spiser pålægschokolade spiser jeg altid lyst på den ene halvdel af brøddet, og mørkt på den anden.
17. Jeg skifter tit ynglingsfarve(r), men blå er altid en af dem. Ligenu kan jeg også godt lide pink og grøn.
18. Jeg hader at gøre rent. Virkelig. Det kan smadre mit humør fuldstændig.
19. Jeg er ikke særlig vild med at sove, jeg vil megt hellere være vågen. Så er man jo.. ja, vågen og kan gøre noget.
20. Jeg har en lillebror på 10.
21. Min hage er meget skarp, så der skal ikke megt til at huden på min hage går op. Derfor er jeg blevet syet eller limet i hagen ialt 4 gange.
22. Jeg fik Facebook dagen efter jeg blev 13 år. Måtte ikke før..
23. Jeg hader at se sport i fjernsynet. Det er alt for nervepirrende, og der er for mange regler jeg ikke kender.
24. I min familie på min fars side, er der 21 mennesker. Noget af en flok!
25. Næsten alt mit tøj er fra H&M.
26. Jeg elsker at arbejde med medier.
27. Jeg elsker min klasse. Engang var der problemer konstant, men nu har vi det bare sjovt.
28. Jeg kan godt lide klokkeslettet 10:40, eller 22:40. Ikke af nogen speciel grund..
29. Når jeg kommer hjem fra skole skifter jeg altid tøj til joggintøj, eller i hvert fald noget behageligt. Medmindre jeg har venner med hjem altså.
30. Jeg er imponeret hvis du er nået hertil i læsningen!

Well, det var det. Jeg håber i kunne lide at læse det, det var i hvert fald sjovt at skrive!
-Emilie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar