6. jul. 2012

Gavekort

Hej igen, så er jeg hjemme fra ferie i J-landet (Jylland), der har været skøn, men også grunden til de manglende indlæg fra mig. Men nu er jeg tilbage, og Petrine er (som hun skrev her) er taget til De Forenede Stater (man må godt være misundelig her!)

Nå, før ferien startede, var min mor og jeg ude og shoppe. Jeg havde et gavekort til Matas, og det fik jeg brugt.
Jeg købte en mascara-børste fra Nilens Jord, og en øjenskygge fra L'oreal Paris og så købte min mor også en ansigtsrens til mig fra Matas' naturserie.


Mascara-børsten er super smart når man lægger mascara, sjovt nok..
Med "plastik-siden" kan man nemlig "rede" sine vipper, så mascaraen ikke klumper, og så adskiller den vipperne. Det synes jeg er rigtig smart, og det gør det også lettere at lægge mascara.
Med "børste-siden" kan man rede sine øjenbryn, men det bruger jeg ikke så meget, da mine bryn er så lyse at de (næsten) er gennemsigtige..



Børsten er, som sagt, fra Nilens Jord, har nummer 37 og kostede 45 kr..
Øjenskyggen kostede 70 kr., og så fik jeg lidt rabat med mit Club Matas-kort. Den er hvid/beige/hudfarvet, og jeg synes at den er rigtig flot. Den er ret diskret, men samtidig kan man godt se det. Den har en god størrelse, så man kan havde den med sig.
Den er i serien Color Appeal, den hedder Golden Beige, og er nummer 21.
Faktisk har min mor den også, og hun har allerede brugt en (næsten) helt op, og er igang med sin 2.




Ansigtsrensen kostede 56 kr. på tilbud. Jeg har kun prøvet den et par gange, men indtil videre synes jeg at den er rigtig god! Den er helt uden parabener, parfume og farvestoffer, hvilket jeg synes er et stort plus! Den har også en okay størrelse, så man kan have den med omkring.
Det er min første ansigtsrens (lyder lidt plat, men ja..), så jeg gik bare efter en der var neutral, og til normal hud.


Faktisk har jeg lige for nylig fået endnu et gavekort til Matas, men det kan man jo også altid bruge. Om ikke andet kan jeg jo nok finde en Essie neglelak, jeg godt kan lide:-)
/Emilie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar