30. jun. 2012

Sommer neglelakker


Her er nogle neglelakker, hvis farver jeg elsker her til sommer. Den første neglelak er en neon pink fra Depend. Den passer perfekt til en lækker solbrun hud, selvom jeg nok aldrig får dét.

Den anden hedder Bahama Mama og er fra Essie.

Den blå er også fra Essie, og hedder Mint Candy Apple. Den er meget populær, men den er også meget flot!

Endnu en fra Essie (de har sådan nogle kønne farver!). Den hedder Pretty Edgy.

Den gule neglelak hedder Mellow Yellow, og den er fra Sally Hansen. Jeg fik den faktisk i fødselsdagsgave af Emilie i går. Mange tak Emilie :)

Til sidst er der en Essie neglelak (Haha). Men den er også Virkelig køn! Den hedder It's Obvious, og den har den flotteste orange farve!

Jeg håber ikke, at det er for forvirrende med billederne, men jeg synes det var lettere end syv forskellige billeder, som vi plejer. Det viste sig så ikke at være så let, da jeg ledte efter hjemmesiden i hunrede år.
Men til sidst fik jeg hjælp af en god ven- find hendes blog her.

God sommer!

- Petrine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar