11. jun. 2012

Sølvpapir



































Helt tilfældigt var det igår, da både Cecilie og jeg fandt ud af, at vi havde lavet præcis de samme
negle. Vi havde hverken snakket om det, eller vist det til hinanaden. Lidt sjovt. Vi havde begge to lavet sølvpapirs negle- altså negle med sølvpapir på.
Jeg ved ikke hvor godt Cecilies holdt, men mit holdt ikke længe. Jeg tog det på igår, og tog det allerede af idag. Det hele var ikke faldet af, men det så ikke særlig godt ud mere.
Men det var da meget sjovt at prøve!

- Petrine

2 kommentarer:

  1. Åh piger. Jeres blog er super god! Jeg følger jer nu. Håber at i vil gøre det samme :-)

    Knus <3
    // emiliechristoffersen.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak! Hvor er det dejligt at høre!
      Jo, selvfølgelig :)

      Slet