10. jun. 2012

Sandheder og løgne

Hej:-)
Det er efterhånden længe siden jeg (eller nogen af os), har skrevet om en bog. Men i den her uge har jeg læst to super gode bøger, og nu vil jeg skrive lidt om den ene.

Sandheder og løgne, af Mette Julin, 2010


Efter forældrenes død vokser Charlotte op sammen med sine to ældre brødre, Jason og Philip. Charlotte er deres øjesten, og lever overbeskyttet, indtil den dag hun starter i gymnasiet, møder Oliver og begynder at rive sig løs. Langsomt begynder alt at gå skævt, da hendes brødre forbyder hende at se Oliver, hendes første kærlighed.

Sandheder og løgne er første del af en serie. Der er kun 2, så jeg ved egentlig ikke om man kan kalde det en serie? 2. del hedder Flere sandheder og løgne, og den venter jeg på kommer til mig på biblioteket.
Jeg synes at det er en virkelig god bog, med en god handling. Både Petrine og Cecilie har også læst den.
/Emilie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar