7. jun. 2012

New in;

Hej :-)
Idag har jeg været til dans, og ellers bare pakket til imorgen, hvor jeg skal til Dm i hiphop og Disco formation. Jeg har virkelig travlt for tiden med dans hver dag, men efter weekenden kommer der flere indlæg fra min side, da det er den sidste konkurrence indtil Em i sommerferien. Jeg er virkelig nervøs, jeg håber vi får en anden plads ligesom sidste år. Jeg tror ikke vi får en første plads, da vi er oppe imod Søborg som er verdensmestrene, men jeg håber da på det bedste. Når men jeg har lige haft lidt tid til at tage nogle billeder af det jeg har købt her det sidste stykke tid. Jeg har også købt en maxi kjole, men den vil jeg hellere vise i et outfit.
-Cecilie
 H&m
 H&m
 Ray Ban


 Fra Netto
 Fra Netto
 Neutral
 Vichy

Zara


Ingen kommentarer:

Send en kommentar